- Araştırma
Asosyal DanışmanlıkAraştırma
Araştırma yöntemlerindeki metodolojik hassasiyeti çok önemseyerek, sadece toplumsal gerçeğin ortaya çıkarılması temel amacımızdır. Hedefimiz stratejileriniz için en güvenilir toplumsal verileri sunmaktır.
SİYASİ ARAŞTIRMALAR
ASOSYAL; Türkiye’de siyasetin genel durumu, gelecekle ilgili beklentiler, seçmen tercihlerinde meydana gelen değişimlerin izlenmesi, iktidar ve muhalefet partilerinin performansları, partilerin en son oy oranları gibi konularda yaptığı araştırmalarla, siyasetin dünyasında sağlıklı gözlem yapmak, geleceğe yönelik öngörülerde bulunmak veya başarıyı yakalamak için eksikleri ve yapılması gerekenleri tespit etmek isteyenlere geniş bir pencere açar, yol gösterir.
Aynı zamanda, siyasi parti ve liderlerle, lider adayları için kamuoyu araştırması yapar, strateji geliştirir, söylem ve imaj oluşturur.
SOSYAL ARAŞTIRMALAR
ASOSYAL, toplumun çeşitli sorunları nasıl algıladığını, nasıl değerlendirdiğini ve nasıl yorumladığını anlamak için her ay düzenli olarak yürüttüğü gündem araştırmalarının yanında, sosyal olaylar, sosyal değişme, sebep ve sonuçları, sosyal kültürün oluşumu ile toplumun talep ve beklentilerine ilişkin kapsamlı araştırmalar yapar. Gelecekte nasıl bir toplumda yaşayacağımızın ipuçlarını veren bu araştırmalar, topluma yönelik olarak geliştirilen ve geliştirilmek istenen çeşitli politikaların muhtemel sonuçlarının önceden tespit edilmesini de mümkün kılmaktadır.
PAZAR ARAŞTIRMALARI
ASOSYAL, işletmelere yönelik ürün, marka, itibar, müşteri memnuniyeti ve pazar payı araştırmalarını yapmanın yanı sıra, genel olarak Türk toplumunun, alışveriş, tasarruf, tüketim, tatil, eğlence ve spor alışkanlıkları da değerlendirilmektedir. Siyasi araştırmalarda da uzmanlaşmış ASOSYAL AJANS, araştırmalarını kalitatif ve kantitatif araştırma tekniklerinin tüm imkanlarını kullanarak kısaca şu alanlarda yapmaktadır;
-
Marka Araştırması
-
İtibar Araştırması
-
Müşteri Memnuniyeti Araştırması
-
Çalışan Memnuniyet Araştırması
-
Kurumsal Performans Ölçümleri
-
Bayii Memnuniyet Araştırması
-
Tüketici Tutum ve Davranış Araştırması
-
Ürün / İsim Ambalaj Araştırması
-
Reklam PRE TEST Araştırması
-
Reklam COPY TEST Araştırması
-
Concept / Kavram Testleri
ASOSYAL AJANS